Hoe dien ik een klacht in?
Een klacht is nooit leuk voor ons, maar een product wat niet goed geleverd is, wat stuk is of wanneer je niet netjes geholpen wordt is helemaal niet leuk. Wanneer je met verschillende producten, materialen en mensen werkt kunnen er een aantal dingen misgaan.
Mijn product is stuk aangekomen.
Het komt nog wel eens voor dat een geometrische vorm of dier stuk aankomt. Dat is natuurlijk erg jammer. Het kan zijn dat het met het vervoeren iets mis is gegaan, maar wat er precies gebeurd is zullen we nooit weten. Wat belangrijk is dat, wanneer je merkt dat je product stuk is, je hier een foto van maakt en deze naar ons opstuurt info@fabrykdesign.nl. Het liefst ook met de verpakking erop. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op om het allemaal met je op te lossen.
Ik heb het verkeerde product gekregen.
Het kan ook gebeuren dat je het verkeerde artikel hebt binnengekregen, denk aan de maat of aan de kleur. Ook dit is erg vervelend. Stuur deze terug en uiteraard zijn de kosten voor ons. Neem eerst wel even contact met ons op, zodat wat precies weten wat er aan de hand is en om het juiste product klaar te maken.
Mijn muursticker blijft niet plakken.
Wat ook nog wel eens gebeurd is dat de muurstickers niet blijven plakken zoals ze horen te plakken. Dit kan verschillende redenen hebben. Neem zo snel mogelijk contact met ons op zodat we dit samen kunnen oplossen.
Ik ben niet netjes geholpen.
Hier bij Fabryk Design proberen wij iedereen zo goed mogelijk en zo vriendelijk mogelijk te helpen. Het kan gebeuren dat je toch het idee hebt dat je niet netjes behandeld bent. Ook dat willen wij weten, zodat we er iets aan kunnen doen. Neem ondanks het vervelende telefoontje of de vervelende email toch contact met ons op, zodat we het kunnen oplossen.
Gelukkig gaan er meer dingen goed.
Ondanks dat er nog wel eens wat dingen mis kan gaan, gaat er gelukkig ook heel veel dingen goed. Wij als Fabryk Design willen van onze fouten leren om zo ons product zo goed mogelijk bij je te laten bezorgen. Als er iets is, neem contact met ons op en dan komen we er zeker uit!